Dne 11.6.2015 v 17:55 Petr Holub napsal(a):
> Co takhle "městská zeleň"? Mne to prijde jako docela obecna vec,
> proste travy apod. tam, kde to neni soucast udrzovanych parku a podobnych
> celku.

To urcite ne.
V tom puvodnim ENG popisu se jedna o (obvykle) travnatou plochu, kde se
poradaji spolecenske akce.
V prekladu bych akorat zameni "Spolecna" za "Obecni".

Mozna jeste doplnil o nejake priklady: IMO se jedna o plochu kde se
poradaji ruzne vesnicke udalosti (souteze hasicu) nebo se tam stavi
kolotoce nebo cirkusy kdyz prijedou do obce.
Tedy neco co neni park ani mestska zelen, protoze kazdy vi ze krome
travy tam nema smysl nic udrzovat protoze to do par tydnu nekdo
zhuntuje. Ale take to nikdo nechce zastavet (a ani osadit) protoze by
pak nebylo kde poradat akce.

Mirek