Tlak možno vyvíjet, ale tipuju, že kčt bude namítat výpadek tržeb z papírovejch
turisťaček a tedy nutnost dalšího navýšení dotace ;)

-----Original Message-----
From: "Butrus Damaskus" <butrus.but...@gmail.com>
Sent: ‎23. ‎6. ‎2015 18:39
To: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz@openstreetmap.org>
Subject: Re: [Talk-cz] KČT poru?uje licenci OSM

Tam záleží, jak to bylo ošetřený, to že stát přispěje nějaký neziskovce ještě
neznamená, že její data jsou veřejný.

Povinnej subjekt ve smyslu informačního zákona KČT podle všeho není.

No, já to myslel spíš tak, jestli by nemělo cenu vyvíjet tlak na příslušné
politiky (na příslušných úrovních), kteří o dotacích pro KČT rozhodují...