Dne 24.6.2015 v 16:54 Miroslav Suchy napsal(a):
> [...]
> "Předmětem autorskoprávní ochrany tedy nejsou informace jako takové obsaženy
> v mapě (obsah mapy), ale *forma zpracování
> kartografického díla* vyjadřovacími prostředky kartografie"
>
> V Autorském zákoně samotném dílo kartografické není přímo definované. Ale
> pokud je to takhle tak by mělo být možné
> (alespoň v ČR) kopírovat údaje z cizích map.
> Nejsem právník, takže uvítám jakékoliv komentáře.
>
> BTW: Dle AZ § 104 č. 2 [1] by měl každý kdo renderuje mapy (mtbmap.cz,
> map1.eu...) nárok na odměnu od kolektivního
> správce (DILIA). Bylo by fajn, kdybyste se o ty peníze přihlásili.

Pěkná prezentace.
Pro nás je více zajímavá část V. 4) Použití fotografických podkladů

Dle ní, není prostý letecký snímek autorské dílo, takže použít jej jako
podklad při mapování by mělo být možné.
Jen nesmíme samotné letecké snímky dále šířit.

Ovšem je to jen jedna prezentace. Je otázka, jak se na to dívají jiní.
Hlavně soudy.

Marián