Ahoj,

neberte to, prosím, jako spam (nebo berte, chcete-li), ale rád bych
veřejně poděkoval společnosti NetHost, s.r.o., http://nethost.cz za velmi
vstřícný přístup k provozu mapového serveru poloha.net. Tento VPS dlouhou
dobu zcela vytěžoval disky na jejich hostingu a velmi výrazně zpomaloval
ostatní klienty. Firma NetHost, namísto aby mě z hostingu vyhodila,
nalezla řešení v podobě omezení datového toku na diskách, takže jejich
vytěžování nyní už ostatní klienty neomezuje.

Po mém následném postesknutí na zpomalené diskové operace jsem/jsme
dostali zdarma 2GB RAM navíc, aby zbylo na cache.

Pokud tedy hledáte slušného a spolehlivého providera, zvažte NetHost či
přímo jejich Flexi VPS, http://flexi-vps.cz/ , která je v tomto případě
ještě více flexi, než firma na webu nabízí.

Děkuji moc!