drazí,

osgeo.cz je tu pro vas jako legalni jednotka - registrovaný spolek - který
muze zastiti jednani ci žádost / dopis. predsdenictvo muze poverit nekoho
jednanom ve jmenu zdruzeni.

zdruzeni je hodne dobrovolna jednotka, nemame prispevky, ani ucetnictvi.
ale je to legalni jednotka prave pro tyhle ucely.

spravne by bylo vezt pripadnou diskusi na mlistu FreeGeoCZ, idealne by
nekdoz komunity OSM do sdruzeni vstoupil a stal se tak spojovacim clankem
do OSM. my jsme spis softwarovy vyvojari, ale OSM bereme jako soucast
rodiny.

co muzeme pro vas udelat ted?

jachym