Dne 9.8.2015 v 22:26 Jan Dudík napsal(a):
Podle gmailu je problém se serverem tpfree.net <http://tpfree.net>,
který cosi nemá nebo má... ... a tak ho pro jistotu hází do spamu.

Nic stim neni, to jen konference zmrvi maily. Ten mail ma dkim, jenze konfera zmeni obsah === dkim logicky nesedi.

dkim=fail (2048-bit key) reason="fail (message has been altered)"

BTW: To je gmail tak tupej ze to neumi pochopit? Normalni mail prijme vsechno ze zdroje o kterym prohlasim ze je OK = v tomhle pripade openstreetmap.org.

JAnD

Dne 9. srpna 2015 21:57 Marián Kyral <mky...@email.cz
<mailto:mky...@email.cz>> napsal(a):

    Dne 9.8.2015 v 15:35 Karel Volný napsal(a):
    > 'hoj,
    >
    > nejprv jsem napsal odpověd zmiňující SUZ, a po nahlédnutí do spamu ji zase
    > smazal a jen řeknu, že plně souhlasím s Honzou:
    >https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/2015-August/012277.html
    >
    > chjo, se z toho Seznamu picnu :-/
    > (a zahodil i vše od Mariána)

    Já si teď pro jistotu ten spam pravidelně kontroluji. Nevím co seznam
    zkouší, ale mohl by to opravit ;-)