zdar,

Dne Čt 23. července 2015 13:55:43, Karel Volný napsal(a):

> hmmm ... tak ten mi teď segfaultnul ještě než se mi podařilo dostat se s
> výřezem mapy do míst, co mě zajímají :-(

tak po upgrade na Fedoru 23 už mi Viking nepadá

nicméně nepřišel jsem na to, jak mu vysvětlit, které cesty má označovat jako
trasu

buď si to můžu vyklikat jako body, které spojuje vzdušnou čarou, nebo ho můžu
nechat mezi nimi navigovat - ale to potom nechápe, že se chci z A do B
dostávat i jinak než jen po silnici ...

K.