Ze stávající sítě R by měla v R zůstat např. trasa Vyškov-Prostějov, kde je
již dnes většinou omezena rychlost an 100 Km/h.
Naopak 110 bude nově legalizována na trase Nová Hospoda - Písek, kde ani
dnes 90 nikdo nejezí nebo ČB-Lišov, kde se také jezdí spíše 130 než 90.

JAnD

---
Ing. Jan Dudík
projekce dopravních staveb