Ahoj,

s těmi cyklistickými trasami to bylo, pravda, takové nejasné. Od zítra budou
na mapě všechny KČT cyklistické trasy (kct_barva='bicycle'). Všechny také není
úplně přesné. Když je trasa zařazená do několika relací, tak si musím vybrat,
jak bude čára udělaná. Dávám tam to, co je IMO nejvýznamnější podle
následující tabulky:

90;wheelchair
80;peak
70;spring
60;ruin
50;interesting_object
40;horse
30;ski
25;bicycle
20;learning
10;local

Wheelchair tedy přebije všechno a pokud bude cesta v relaci horse, major a
wheelchair, vyhraje wheelchair a bude označkována invalidními vozíky.

Mám sice hotové řešení, jak označkovat na trase všechny její atributy, třeba
ski+wheelchair+horse+learning najednou, jenže Mapnik (2.2) to neumí - nezvládá
více shieldsymbolizérů na jedné čáře. Mapnik 3 nevím, při přesunu k TransIP
jsem ho zkoušel a opět jsem došel k závěru, že není moudré ho ještě nasazovat.
Možná by to šlo po interních vrstvách Mapniku, ale bylo by jich celkem 48,
haha.

Výše uvedené se táká natrvalo podkladové mapy a MOMENTÁLNĚ i overlaye.

A teď co s tím Taskmanem. Různé vrstvy pro různé projekty, pravda, neumí, ale
naučil jsem ho ty overlaye, takže by šlo dát jako podklad základní vrstvu z
osm.org a overlay by se musel kliknout obdobně, jako teď se dá kliknout
ortofoto (coby ukázka funkčnosti).

A teď si pojďme říci, co tedy dát do overlaye pro mapování turistických cest.
Jaké cesty tam mají být? Jen hiking a foot? Nebo kct_barva is not NULL? Nebo?

A rozcestníky - kdy je tedy rozcestník OK? Když má název a ref? Takže když
nebude mít název, tak ná být červený? A když nebude mít ref tak modrý? A když
nebude mít nic?

A co rozcestníky, které nesouvisí s turistickými trasami? Někdo nandal spoustu
rozcestníků na Olšanské hřbitovy v Praze a ty opravdu nejsou na turistické
stezce ;-).

Další overlaye pro Taskmana bude možné vyrobit dle dohody, volného času a
chuti ;-).

--
Petr