> Ahoj, network jsem cast doplnoval rucne a neco poloautomaticky ja.
> Neni to tak, ze network=nwn (national walking network) je JEN na
> cervenych. Tahle znacka urcuje, jak moc je dana trasa mistni nebo zda
> zasahuje do vice okresu/kraju resp. jinych celku. Velmi podobne plati
> pravidla pro cyklotrasy - ncn,rcn,lcn - national cycle network,
> regional, local.
>
> Obecne by tedy asi melo platit, ze:
>
> nwn -> kct_XXX=major (ale nekdy jsou major i mensi, kratke apod, pak
> to muze byt i rwn,lwn)
> [...]

To je nějaké zmatené.
* „Tahle znacka urcuje, jak moc je dana trasa mistni nebo zda zasahuje do
vice okresu/kraju resp. jinych celku“ – souhlas.
* Versus „lwn,rwn -> peak, spring, interesting_object, local, learning,
ruin“ – to znamená co?? Že lwn a rwn se dají používat jen na podobných
odbočkách? To jistě ne (a je to v rozporu s tou předchozí větou).

V https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Walking_Routes#Tags_of_the_relation
se píše
* International walking network: long distance paths that cross several
countries
* National walking network: long distance paths
* Regional walking network: used for walking routes that cross regions
* Local walking network: used for small local walking routes

Tedy v zásadě právě ono „network=nwn pro dálkové trasy (typicky červená
značka) nebo network=rwn pro regionální trasy (většinou ostatní barvy) nebo
network=lwn pro místní trasy (spojky)“.

Nebo ne?

-- Petr Kadlec / Mormegil