> nejprve diky!
>
> ten zoom fotek je uplne super, zoom map je oproti tomu na nic, protoze se
> zoomuje ten GIF a tim clovek nic neziska. Naopak by mohlo byt OK, kdyz by
> mapky obsahovala uprostred cerveny puntik a byla zoomovatelna se vsim
> vsudy... Ale on by asi stacil jen ten puntik...

zoomuji se uplne vsechny obrazky na strance, nejaka zvlastni chyba ani
nevim jestli moje nebo autora toho zoom udelatoru nebo dokonce
browseru znemoznuje udelat zoomovani jen tech nahledu fotek. Mapy by
mely byt ne staticke jak je to ted ale uplne normalni klikaci a
posunovaci, s openlayers to byl strasnej problem, leaflet treba bude
prijemnejsi. Pak se v tom bude resit editace souradnic.

> k cemu je polozka note:, hodnota TBD a treti sloupecek s textem Checking???

to be done - tzn ze to jeste neni ale bude poznamka (uz vyrabim
pocestenou verzi)

> bylo by super, kdyz by bylo mozne z rozeviraciho seznamu ty fotky tridit do
> kategorii, napr.:
> - turistický rozcestník
> - cykloturistický rozcestník
> - lyžařský rozcestník
> - mapa
> - turistické informace
> - ostatní

kategorie tam jeste nejsou, ale az budou pujde to

> a už přímo v tom editoru si vybrat (filtr), že chci vidět jen tu jednu
> kategorii. Bude tak možné "zbavit se" filtrem nepotřebných fotek pro další
> práci. kategorie "ostatní" pak může vygenerovat nějakou novou, když tam bude
> najednou hodně něčeho... Pokud fotka obsahuje vice polozek z ruznych
> kategorii, tak to je otazka - zda motivovat autora k opakovanemu uploadu
> nebo ten seznam udelat nikoliv vybiraci, ale klikaci (tedy muzes vybrat vice
> hodnot)

to musim promyslet, patrne to bude tak ze se ke kazde fotce prida
vsechno co na ni je, tj. ze fotka bude mit vic refu, protoze na ni sou
normalni i cyklorozcestniky a bude to i mapa, protoze tam je mapa. Ty
atributy pak budou mit formu tagu ci stitku. Ke kazde fotce se prida
proste vse, co je na ni videt.

> dale bych byl pro, aby filtr v editoru dokazal filtrovat zobrazeni nejen
> podle kategorii ale podle vyskytu hodnoty, tedy napr. pokud je/neni u
> hodnoty ref nejaka hodnota. Z hlediska lepsiho filtrovani by bylo vhodne
> zavest tri stavy:
> - ref=none (hodnota nebyla zadana)
> - ref=unknown (hodnota byla zadana jako "neznama")
> - ref= ### (hodnota byla zadana

to uz jde, po kliknuti na slovo ref, se zobrazi vsechny rozcestniky se
stejnym ref, stejne to funguje i u jmena autora a vsech dalsich
budoucich atributu

> tim se pak docili to, ze bude opravdu snadno proveditelne postupne ziskani
> tagu z fotek - mapperi mohou prochazet jen vyfiltrovanou skupinu "ref=none"
> a postupne "odbavovat" (zadavat unknown nebo hodnotu ref),databaze
> neoznacenych se bude zmensovat a to je hezka motivace... :o)

Pozor doopravdy to nezkousejte, seznam je dost dlouhy zatim a zabije
prohlizec:) -> http://api.openstreetmap.cz/table/ref/none
tohle uz muzete, testovaci fotky ->
http://api.openstreetmap.cz/table/name/bublifuk

--