To je tak, když se jeden nechá vyrušit :-(

U "stavte se" měl být samozřejmě link http://osm.org/go/0Jv1v91bV--?m=.
Teď už samozřejmě irelevantní doplněk neb předchozí e-mail patrně čekal
na schválení.

Ale ještě jsem chtěl požádat o pomoc s mapováním otevřených dat
<https://www.openalt.org/content/zdroje-otev%C5%99en%C3%BDch-dat> obcí a
souvisejících aplikací. Wikipedisté (extra dík Blahmovi
<https://cs.wikipedia.org/wiki/Marek_Blahu%C5%A1>) doplnili pravý info
box o položku "otevřená data <https://cs.wikipedia.org/wiki/Brno>". Bylo
by škoda, aby u většiny zela prázdnotou ;-)
Hlavní tahouni tématu právě spouští další kampaň
<http://www.otevrenadata.cz/manifest/> a stojí o právnické i fyzické
osoby. Podpoříte?
Pro inspiraci k využití dat výsledky nedávné soutěže
<http://www.otevrenadata.cz/aktualni-deni/zname-viteze-3-rocniku-souteze-spolecne-otevirame-data/>.

Ještě využiji koincidence. Kdyby měl někdo chuť pobýt, srazů/večírků
<https://www.openalt.org/akce/sraz_2015_12_brno> není nikdy dost :-D