Mapa z IZS by měla být správně i když občas máme přejezd mimo trať. Když mi
pošlete čísla přejezdů které jsou problematické, pokusím se je ověřit a předat
souřadnice. Přejezdy v této mapě jsou pravidelně aktualizované.

Dvě čísla u přejezdu můžou být způsobené vlečkou v souběhu (petimístné číslo
začíná 1).

19. prosince 2015 18:42:04 CET, jzvc <j...@tpfree.net> napsal:

>Dik, to nemusis, o tom excelu vim, prejezd uprostred afriky, desitky
>jich je i km od nejblizsi trate ...
>
>http://www.szdc.cz/web/prejezdy.html
>
>A jsou tam jen ty, ktere jsou na jejich tratich, i soukrome trate v
>provozu tam uz nejsou.
>
>Pak je tu jeste mapa hasicu:
>
>http://gis.izscr.cz/map2/
>
>Jenze na ni jsou prozmenu u spousty prejezdu 2 cisla, a muzes si hodit
>minci, ktere je to spravne. Poloha pak vychazi z tech dat vyse =>
>klidne
>zcela mimo.

S pozdravem

Libor Skala

Odesláno z telefonu s Androidem pomocí pošty K-9 Mail.