Když se vrátím k původní potřebě - mám fotky s geolokací a chtěl bych
jimi přispět do OSM potažmo Wikipedie. Můžeme zkusit dát dohromady, co
vše by bylo potřeba, aby to bylo uživatelsky přívětivé a pro oba dva
světy (OSM a Wiki) korektní? Z dosavadních reakcí, a díky za ně, Commons
předpokládám jako úložiště fotek, heslo ve Wikipedii její popis. Vznik
hesel pro jednotlivé rozcestníky nepředpokládám.

Výchozí situace tedy je - uživatel má GPX trasu (nebo taky ne) a fotky s
geo tagy (nebo bez. Pak však buď s příslušným GPX nebo dobrou znalostí
místa vzniku fotky a směru focení). Aniž bych předjímal, v jaké aplikaci
to bude (plugin v JSOM, rozšíření iD, OSMTracker, ..) udělal jsem
nástřel vlastností <https://pad.pirati.cz/p/osm_fotky>. Doplnění vítáno.