Dne 31.12.2015 v 09:25 Marián Kyral napsal(a):
> [...]

Tak jsem teď nahrával pár fotek z Pusteven - nejprve rozcestníky a pak
tabule. To vše na jeden zátah bez zavření dialogu.
Přesto mi vadilo, že si dialog nepamatuje předchozí nastavení - vždy
jsem musel znova zatrhnout exif. Následně u informačních tabulí pak
ještě znova vybrat, že to je Informační tabule a ne rozcestník.

A ještě jeden návrh.

Co takhle ten box s *** OK *** nahradit historií nahrávání? Takhle totiž
nevidím, kterou fotku jsem nahrál jako poslední a můžu některou přeskočit.

že by tam bylo:

-----------------
| Nahrát soubor |  (tlačítko ;-) )

 Nahrávám soubor 20150812_133056.jpg...   (stavový řádek)

Historie
 Nahrání souboru 20150812_133056.jpg  *** OK ***
 Nahrání souboru 20150812_111225.jpg  *** OK ***
 Nahrání souboru 20150812_111131.jpg  *** OK ***
 Nahrání souboru 20150812_090144.jpg  *** OK ***
 Nahrání souboru ...

Marián