zdar,

> No.. spolek je "single point of failure". Me se docela libi ze
> openstreetmap.cz je jina nez mtbmap.cz... aspon to pomerne zarucuje ze
> nevypadnou obe najednou.

pokud ten spolek není víceméně onemanshow, tak to selhání je silně
nepravděpodobné

samozřejmě jak spolky vznikají, tak také zanikají, leč převzít agendu spolku
se mi jeví jako menší problém než se dobývat k majetku, přístupovým údajům a
datům člověka přejetého autobusem

> Mit 10 domen a na vsech to samy mi neprijde jako dobry napad.

myslíš jako google.com, gooogle.com, google.cz ...? :-)

> Takze za me: mtbmap.cz delas dobre, nech si ji ;-).

pokud jsem sledoval správně, tak nebyla řeč o sjednocení obsahu, nýbrž o
vytvoření portálu s obsahem vlastním a zastřešení ostatních místních aktivit -
vznik osmap.cz a eventuelně převedení mtbmap.cz na téhož vlastníka neimplikuje
zánik obsahu mtbmap.cz nebo změnu jeho správce

jinak viz výše a dříve, pokrytí (přesměrování) běžných omylů, překlepů a co by
člověk intuitivně zkusil, považuju za vhodné

K.