Ahoj,

Dne Ne 10. ledna 2016 16:03:08, Marián Kyral napsal(a):

> Takže nemáš nic proti tomu, kdybych udělal nějaké nové servisy, které by
> se využívaly na nových openstreetmap.cz?

Naopak, budu rád, když bude další využití.

> Kromě toho seznamu turistických tras ve výřezu bych ještě chtěl vrstvu
> aktivních bodů (rozcestníky, restaurace, obchody - cokoli co má smysl).
> Viz: https://github.com/osmcz/osmcz/issues/4

Jj, http://openstreetbrowser.org - dávný projekt, který, bohužel, funguje čím
dál tím hůř :-(. Dnes tedy IMO nefunguje vůbec. Jinak ve chvílích, kdy
částečně funguje, dělá přesně to, o čem je tato issue. Vybereš si kategorie
zájmu, zobrazí se ve sloupci, co je v okolí, klikací pointy, otevírací doba
restaurací atd. Zkoušel jsem to několikrát zprovoznit, ale byla to jen ztráta
času :-(

> Hlavně bych to chtěl udělat jako dlaždice - tedy x/y/z.json
>
> Akorát jsem se momentálně zasekl - už druhý den hledám nějaký prográmek,
> který by mi jeden velký geojson soubor rozsekal na dlaždice. Ovšem buď
> je to tak primitivní, že si to každý udělá sám nebo si to generují
> rovnou z PG:
> http://tilestache.org/doc/TileStache.Goodies.Providers.PostGeoJSON.html
>
> Nemáš nějakou zkušenost nebo radu?

Okrajově jsem se tím zabýval, ale nikam jsem to moc nedotáhl. Upřímně moc
nechápu, jak vektorové dlaždice fungují - co když mám třeba veliký polygon
lesa, tak co bude na té vektorové dlaždici, když mám zobrazen jen malý kousek
toho lesa? Jen kousek lesa? Jak? Vždyť je to veliký polygon. Nebo celý
polygon, i když zobrazuji na mapě jen 50 metrů? Bude na té dlaždici třeba celá
hranice světadílu?

Potřeboval bych trochu edukaci taky :-).

Dál asi na githubu.

--
Petr