Ahoj,

chtěl bych opět oprášit téma telefonních budek (automatů). Už to bylo
zmiňováno v minulosti:
https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/2014-April/009729.html
https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/2014-September/010682.html

Stav je takový, že ČTÚ zveřejnil tento seznam:
http://data.ctu.cz/dataset/verejne-telefonni-automaty-v-ramci-univerzalni-sluzby/resource/478e31d4-e41e-4d77-831b

V seznamu jsou telefonní budky mimo Prahu, Brno, ... - nejspíš okresní města?
Namátkou jsem zkusil najít jednu budku a ta v OSM není -> tudíž odvozuji, že
import nebyl proveden. Nechtěl by se toho někdo zkušenější ujmout? Jsou tam
GPS souřadnice i s popisem místa.

Taky jsem nedávnou procházel několik budek v Brně a mazal jsem je, protože už
neexistovaly. Buď jsem ta místa znal, nebo jsem používal street view. Tohle
asi bude ruční práce, jedině, že by se někomu podařilo přemluvit Telefonicu,
aby ta data poskytla.

Jura