Dne 18.2.2016 v 14:39 jzvc napsal(a):

> Ja nevychazim z predpokladu, vychazim z toho, ze se tu snazite ty tagy
> prekladat. A ZS vs SS je diametralne neco jineho, narozil od VoS, coz je
> takovej zpusob, jak se dalsi rok nebo dva poflakovat na stredni. Ale
> porad to neni college.

Na tom se shodnem, není to college... ale sedí to na definici tagu
amenity=college. To je ta "chyba" v tvé úvaze, na kterou jsem se tě
snažil upozornit - definice tagů NEodpovídá jejich významu v britském
školství.

> Vsimni si totiz, ze prave ty VoS jsou prakticky
> vzdy soucasti strednich skol.  A naopak, drtiva vetsina strednich skol
> umoznuje neco na to tema.
>
> Zkus si predstavit pouzitelnost dat ktera je ve tvem schematu naprosto
> mizerna. Budes hledat zakladni skoly ve svem okoli ... a nemas jak.

Máš, viz zmíněný ISCED.

> Budes hledat stredni skoly/uciliste ... a opet nemas jak.

Máš, viz zmíněný ISCED.

> Jak casto - jaky % populace/uzivatelu bude resit specificky VOS?
>
> http://www.msmt.cz/vzdelavani/skolstvi-v-cr/statistika-skolstvi/vykonova-data-o-skolach-a-skolskych-zarizenich-2003-04-2013
>

> Cca 1/2M na strednich skolach
> vs
> cca 30k na VOS
> vs
> temer 1M na ZS
>
> => budeme davat extra tag pro 30k lidi (aby to jakoz takoz odpovidalo
> prekladu z EN) a 1,5M hodime na jednu hromadu?

Nehodíme na jednu hromadu, viz zmíněný ISCED.
Ne, aby to odpovídalo překladu, ale aby to odpovídalo definici tagu.

A když se podíváš třeba do Rakouska, tak tam to značí podobně jako
píšu... amenity=college se v podstatě nepoužívá - to málo, co jsem našel
a proklikal vypadalo všechno na VOŠ, různé akademie a další podobné
okrajové záležitosti.

S pozdravem,
Petr Morávek aka Xificurk