Navic kdyz tam bude nejake to highway a nekdo bude delat sitove analyzy (jako jsem s tim parkrat blbnul ja ze jsem si highway bez ohledu na to co je kde v relacich stahnul do QGISu), tak se bude vedet ze je tam alespon moznost pruchodu. Pokud by to nebylo otagovane jako highway a bylo by jen v relaci nejake trasy tak by ta prace s temi daty byla mnohem slozitejsi.

PB

-----Původní zpráva----- From: Petr Vejsada
Sent: Sunday, February 21, 2016 2:44 PM
To: OpenStreetMap Czech Republic
Subject: Re: [Talk-cz] Jak mapovat turistickou znacku pres parkoviste

Ahoj,

určitě highway-virtual. Je to nutné k tomu, aby se cesta vůbec dostala do
tabulky Mapniku, aby ji tam osm21pgsql dal. Když v tabulce nebude, nebude se
mít jak vykreslit. Už se řešily lyžařské trasy, které v létě neexistují,
prostě tam není žádná cesta a toto je řešení i pro ty lyžařské trasy.

--
Petr