Ahoj,

celkem náhodou jsem v mapě našel tuhle skupinu mrakodrapů v Praze na
Košíku:
http://osmbuildings.org/?lat=50.04562&lon=14.51788&zoom=16.2&rotation=0&tilt=30
- podle dat nejvyšší budovy v ČR.
Pohledem do RÚIANu je evidentní, co je špatně - 9 podlaží krát 8 vchodů
vedle sebe je 72 podlaží nad sebou :D

Z Overpassu Turbo mi vylezla celkem slušná hromada takových mrakodrapů, a
drtivá většina je v Praze:

[out:json][timeout:25];
// gather results
(
 // 20-99
 way["building:levels"~"^[3456789][0-9]$"]({{bbox}});
);
// print results
out body;
>;
out skel qt;

Něco jsem nahlásil na ruian.poloha.net , ale zdá se mi, že tohle není
překlep - že to bude nějaká chyba v algoritmu při zadávání nových staveb (s
více vchody - všechno jsou to novostavby v posledních cca pěti letech) do
RÚIANu: že to dopočítá podlaží součtem všech podlaží u vchodů. Kam
reportovat takový problém, věděl by někdo?

(A ještě detail: mám ruian.poloha.net zmínit ve wiki na Cs:RUIAN/chyby ?Teď
to vypadá, že se mají reportovat tam, o poloze.net vím jen z talk-cz)

Mějte se,
Honza Piškvor Martinec