Dne 24.2.2016 v 17:03 Miroslav Suchy napsal(a):

> Asi pred hodinou jsem jim napsal :)

Takže jsem se dneska sešel s panem Poláčkem a dopadlo to takto:

* pan Poláček nemá sílu ani peníze v projektu
http://www.konske-stezky.cz pokračovat a bez toho aby na to dostal
peníze na tom - cituji - "nehodlá strávit ani minutu času". Pokud byste
někdo věděl o někom kdo by ten web chtěl převzít, tak dejte panu
Poláčkovi vědět.
* ergo nemá čas a chuť tam dávat nějakou stránku s naším popisem a
aktualizovat tu mapku stezek.
* ale dohodli jsme se že bychom takovou stránku mohli vyrobit u nás na
openstreetmap.cz a pan Poláček by tam odkázal krátkou větičkou z:
  http://www.konske-stezky.cz/mapy/
* pan Poláček má sice u sebe overlay na mapu, kde ty stezky které
eviduje (což nejsou všechny co existují) jsou zakresleny, ale kvůli
smlouvám co podepsal nám ta data nemůže dát.

Takže by bylo potřeba vytvořit stránku na osmap.cz/projekty/ kde by bylo
napsano jak vytvořit GPS track a vyexportovat. Zřejmě pak poslat na
email (klidně můj nebo alias na pár lidí) - chtěl bych se vyvarovat toho
aby se lidi museli kvuli tomu přihlašovat do konference, to spoustu lidí
odradí.
Případně jenom aby na ten email nahlásili že někde nějaká stezka existuje.
Plus jako vyfotit a nahrát rozcestník.
Až bude taková stránka existovat - a pokud se toho nikdo nechytnete, tak
bych to cca za týden mohl udělat sám - tak potom bych napsal panu
Poláčkovi ať na ni odkáže z jeho stránek.

Mirek