Ahoj!

> Ahoj,
> myslím, že json je ideální. Kam se můžu připojit a jaký je formát
> dotazu? :-D

Soubor ma 2.5MB, vytvoril jsem ho pomoci:

pavel@amd:~/sf/timetab/cz/cis$ ./cis2tt.py | time ../../tools/tt2stations_lines
> delme.stops

Je na

http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/outgoing/delme.stops

> Akorát mně tak napadá, že tohle bude fungovat u jednoduchých zastávek,
> ale v případě, že bude v rámci jedné zastávky více stop_position, tak si
> moc nepomůžeme - zastávky by se musely spojit do jedné - alá
> stop_area.

No, je to z toho "centralniho informacniho systemu" a zda se, ze
nastupiste tam neznaji... Obavam se ze propojeni s osm nebude uplne
trivialni.

                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html