Vsechny akce se musi schvalit:) ty tagy tam samozrejme sou (v pripade
ze tam opravdu neni chyba).

Momentalne je tam toho na schvaleni strasne moc (283 akci) a neco i
nekolikrat, takze to bude chvilku trvat.

tady je zaznam toho pokusu: 4894|10|pokus||addtag
takze to funguje

Michal Grézl
http://openstreetmap.cz