Zdar.
Tak jsem to přetáhnul. Moc se mi nelíbily ty vykřičníky - přišlo mi to
takové matoucí. Naštěstí mne můza políbila a napadlo mne udělat ikonku
chybných  rozcestníků černobíle. Taky jsem u chybějící fotky vyměnil
vykřičník za foťák. Snad to nevadí ;-)

Taky jsem zkusil trochu upravit ten popup, ale furt je to taková úzká
nudle a nevím co s tím. Bože, jak já nesnáším css. Nikdy to nedělá co
chci já :-(

Daly by se do toho JSONu přidat i další informace? Třeba ID toho
rozcestníku v OSM?

Marián