S externími moduly mám dobré zkušenosti.
Aktuálně mám Garmin GLO a ublox M8L-EVK a oba jsou podle mne velmi
přesné. Výhodou je vyšší frekvence (10Hz u GLO, alespoň 5Hz u ubloxe)
a dobře zvládají i hluboká údolí ve vlaku i městské ulice. Nevýhoda
Garmina je, že pokud ztratí signál, tak chvíli extrapoluje, než to
vzdá. Pokud je zájem, můžu někam dát ukázky k porovnání.
Jethro