Ahoj,

mě například ta iniciativa unikla. O tom zákonu vím a dokonce vím, jak se
to dotýká některých poskytovatelů připojení, ale dozvěděl jsem se to jinudy
než "standardní internetový kanál". OSGeo.cz má mailing list [1] a jestli
myslíte, že by něco nemělo uniknout naší pozornosti, napište tam. Máme
"Do-acracy" systém - pokud si myslíte, že je něco  potřeba udělat a chcete
to udělat, udělejte to - předsednictvo vám rádo vydá potvrzení, že konáte
ve jménu spolku (je s tím spojena určitá administrativa, ale výsledek je
velice formální). Každopádne FreeGeoCZ mailing list [1] je dobrý začátek.

Napsal jsem za spolek na "prichazicenzor.cz", že bychom je rádi podpořili,
snad se nějak zpětně dohodneme

Jachym

st 25. 5. 2016 v 11:09 odesílatel Ladislav Nesnera <nesn...@email.cz>