čest práci,

pachám teď jeden nesmysl nad OSM, a narazil jsem na problémek s licencováním -

http://www.openstreetmap.org/copyright/en praví:

"If you alter or build upon our data, you may distribute the result only under
the same licence."

http://wiki.osmfoundation.org/wiki/License/Community_Guidelines/Produced_Work_-_Guideline
 ale tvrdí:

"The basic idea means that you can release your map under any license that you
like and also add other separate distinct layers to your map from sources with
incompatible licensing terms."

"same" a "any" je jaksi v rozporu, přičemž to první mi přijde jako blbost, v
mém případě by to sice jakž-takž aplikovat šlo, ale třeba tištěnou mapu zjevně
nemohu brát jako databázi

přečetl jsem si k tomu ještě License a Legal FAQ, ale to se otázkou Produced
Work zabývá maximálně v tom, že dlaždice na openstreetmap.org jsou CC BY SA

nechce se mi tak úplně číst tuny právničiny, může mi někdo říct, jestli je pro
Produced Work odvozenou zčásti z OSM v praxi nějaké jiné omezení, než že musím
uvést zdroj dat?

(konkrétně: jestli můžu plácnout Produced Work na web, který má v podmínkách
zákaz šíření obsahu, aniž by se to muselo ošetřovat nějakou vyjímkou)

K.