> tak nevím - ani na uvedeném demu
> http://rawgit.com/osmcz/osmcz/master/index.html mi to nejde
> příklad
> rozcestník s ref CL138, kliknu na přesunout, přesunu mapu na správnou pozici
> u zámku Lemberk, na kliknutí se mi žádný puntík neobjeví a po stisku
> tlačítka přesunout sem se objeví hláška vyberte novou pozici - tu však nevím
> jak vybrat, kliknutí nefunguje

na to kliknuti po vyberu presunout v bubline je to nejake citlive,
nekdy to chce kliknout 2x, vypada to ze jakmile nadetekuje sebemensi
pohyb tak hne mapou a nevyrobi presunovaci bod. Jenze zakaz pohybu
mapou zas znemozni presunout bod jinam, nez v soucasnem vyrezu.

jinak to bude nejaka chyba browseru, me to funguje ve firefoxu i v
chromu (tam to dokonce reaguje mnohem lip a bod se objevi okamzite).

--
Michal Grézl
http://openstreetmap.cz