Mám podobné zkušenosti, na androidím mobilním prohlížeči mi osmap.cz také
nejde, nezobrazí se ani mapa.
Alternativní map.openstreetmap.cz jde normálně.

Další problém se kterým se potýkám je obecně vrstva fotek rozcestníků. Na
některých zařízeních se vrstva nezobrazí. Na tabletu s Androidem jde vše, na
desktopu Win XP + chrome nejde nic a na notebooku WIN7 se zobrazí jen
rozcesníky z Wiki.
A teď co s tím :)

Milan