Jo, ta diskuse se rozhorela u toho Herrmann-ova postu na OSM. Říct "někteří
nesouhlasí" je dost slabý výraz - i autor to původní vyjádření zmírnil. (V
následujícím postu řeší využití OSM dat a autonomních dronů při záchranných
operacích - zjevně mu nechybí fantazie, proč ne, od toho konečně ty blogy a
diskuse pod nimi jsou).

Mapa signálu je medle úplně jiný *druh* projektu než OSM, a do OSM nepatří;
nicméně libo-li komu, existuje OpenCellID.org , která se zabývá právě tím.

Honza "Piškvor" Martinec