Ahoj,

podařilo se to nějak rozlousknout? Zkoušel jsem se na to dívat, ale je
tam moc věcí, které vidím poprvé v životě včetně php :(

Jediné, co jsem našle je volání funkce ST_Distance_Sphere() v souboru
OsmHiCheck-master/gp/index.php, což vypadá rozumně a je otázka jestli se
tam posílají správná data n.geom, g.geom:

$query="SELECT n.id AS n_id, g.id AS g_id, ST_Distance_Sphere(n.geom,
g.geom) AS dist
    FROM hicheck.guideposts AS g, (
      SELECT id, geom FROM nodes WHERE tags @> '\"information
\"=>\"guidepost\"'::hstore
    ) AS n
    WHERE ST_Distance_Sphere(n.geom, g.geom) < $max_ok_distance;";
  $res = pg_query($query);
  while ($data = pg_fetch_object($res)) {
    $close[$data->n_id][] = $data;
  }