Ahoj, diskusi jsem po očku sledoval, ale nedostal jsem se ještě k reakci. Phyghtmap také používám a vrstevnice v Alpách jsou OK, alespoň co vím. Napsal jsem návod na http://osm.paws.cz/srtm.php ale potřeboval by trochu aktualizovat, protože to hlavní tam chybí. Aby byly vrstevnici bez vad je třeba přidat k přiazu phyghtmap ještě parametr --source=view3,srtm3 a ještě před tím mám parametr -0 . Teď nevím, na co je, ale to se dá doufám dohledat v doku. Snad to pomůže :)

Hezký den všem
Honza