Ahoj,

Pokud dobře koukám, tak na ofoto je nápis miluju tě a jméno je jiné (něco jako Símo) - určitě tam není Zuzanko. 16m v lomu není zrovna mnoho - GPSkou bys to musel trasovat naněkolikrát a beztak by ten výsledek podle mě byl nevalný.. To už by bylo lepší to "zaměřit" svinovacím metrem, namalovat si to JOSM 1:1 a pak to prsknout zhruba tam, kam to patří v tom lomu.

Tedy se jedná o věc vcelku asi v čase proměnnou, tak je otázka, zda to vůbec mapovat.

To už bych spíš zmapoval v Harrachově vysázené modříny do cifry 10, které tam byly vysazeny k desátému výročí vzniku republiky v roce 1928. Dodnes je to krásně patrné obzvlášť z čerťáku. Což mě napadá, že asi udělám :-)