zdravím,

> Dobrý den, na A14 se skutečně platí, před pár dny jsem si to osobně mohl
> několikrát ověřit, když mne navigace opakovaně na různých místech naváděla
> na A14, ačkoliv jsem měl zakázáno placené mýtného atd. A nebyla to žádná
> sranda se tam otáčet s karavanem :-(

na druhou stranu, jestliže poplatek za celých >700 km je v řádu <100 €, nabízí
se otázka, jestli mělo smysl se otáčet, počítám, že se všemi zajížďkami a
neplynulostí provozu to mohlo vyjít na palivo a cenu auta za kilometr tak
šulnul ... ovšem to jsem poněkud mimo téma

já nezpochybňuju tu osobní zkušenost, ale pro vyřešení celé A14 v mapě je to
trošku málo - na Boloňském okruhu je nějaká neplacená část, atp., a když jsem
to řešil, zjistil jsem, že je to problém zhruba 2/3 jižní části, v severní
třetině scházelo toll dokupy tak na dvaceti, max třiceti úsecích, čili sdělení
ve smyslu že to na A14 navigace hnala "všude" taky asi není úplně přesné

hotovo:

http://www.openstreetmap.org/changeset/41989434

- teda správně bych to měl vyklikat ještě na příslušných nájezdech, ale už
takhle to byl docela záhul, ta dálnice je neskutečně rozsekaná, navigace to
pochopí (nepožene auto do "slepé"), zbytek bordýlku ať si Italové udržují sami

K.