No tak jsem to nakonec vyhodnotil jako docela závažný problém a teď
večer se tomu věnoval.

Opravená verze je k otestování na
http://rawgit.com/osmcz/osmcz/master/index.html

Seznam licencí si to bere z API, licenci použitou u nahrávání si uloží
do cookies a příště ji tedy není potřeba znova vybírat. Co by se mi
ještě líbilo by bylo nějaké tlačítko s nápovědou, která by obsahovalo
stručný popis těch licencí a odkaz na plné znění. Já třeba netuším, jaký
je rozdíl mezi /Creative Commons Attribution ShareAlike 2.0/a /Creative
Commons Attribution ShareAlike 4.0/.

Ideální by bylo, kdyby to taky poskytovalo API a já to jen zobrazil.

Otestujte a hlaste chyby. Pokud to bude OK, tak zkusím zapůsobit na
Pavla, aby to hodil na produkci ;-)

Marián