Ahoj,

> Ja myslim ze iniciative se meze nekladou, a kdyz to ulehci kontrolu,
> tak proc ne...

ja tam vidim akorat jiste licencni riziko. Pokud se jedna o cislo,
ktere se da (dalo) vycist napr. na rozcestniku, tak bez problemu.
Ale asi bychom nemeli vytezovat ten web KCT pro ziskavani informaci.
Obecne platilo, ze takove zdroje se maji pouzivat pro overovani, ale
ne jako primarni zdroj.

Cili to co Majak psala: kdyz ten planovac pouziva pro sve potreby planovani
vyletu pro domapovani OSM, tak naprosto bez problemu. Pokud odsud lovi
cisla tras, ktere uz nejsou ziskatelne v terenu, a dava je do OSM, tak to
uplne dobre neni.

Kdyby mne nekdo dokazal presvedcit o opaku, tak by to bylo super... pomohlo
by to s domapovanim.

Petr