OK, pojďme se tedy bavit o tom, jak zanést informaci o tom, co je tam k vidění, případně je pojmenovat. Je fakt, že germáni v tomto ohledu jsou daleko před námi - ti i sebepitomější věc pojmenují něcoblick, takže člověk hned ví, že je tam možná něco vidět.

Asi tuším, odkud pramení naše nedorozumění - ve starých českých mapách to bylo vždy "místo dalekého rozhledu" - a těch zas tolik opravdu není. Kdežto dle OSM je to spíš něco jako fotobod nebo v kombinaci s místem dalekého rozhledu.