Zdar,
v souvislosti s prací na jízdních řádech vlaků
(ftp://ftp.cisjr.cz/draha/celostatni/) se mi podařilo spárovat skoro
všechny vlakové stanice s osobní dopravou s identifikátory v těchto
řádech používanými. Vzhledem k tomu, že se tyto identifikátory
používají i na jiných stránkách souvisejících se železnicí, myslím, že
je to ten správný identifikátor k napsání do ref. S tím se pojí
několik věcí:

1) identifikátor v JŘ se dělí na kód železnice (u nás 54), evidenční
číslo (různé) a kód obvodu (obvykle 0). Jaký formát by měl ref mít?
2) Jde o import? Pokud ano, byl by mi někdo ochoten pomoci s formální částí?
3) Jak nejlépe import provést? Umím si vygenerovat dvojice
(osm_id,ref), jak je předhodit nějakému editoru, abych to mohl dávkově
nahrát?

Případné další komentáře vítány.

OT: Program který píši převádí formát Kango do GTFS, bude uvolněn jako
open-source někdy v průběhu podzimu.

MSF
Jethro