On Thu, 2016-10-06 at 08:33 +0200, Bernard wrote:
> Z formálního hlediska je k tomu potřeba souhlas ČBK a písemná dohoda.
> /U uvedené spolupráce se Seznamem máme tento souhlas zatím jen pro
> Plzeňskou diecézi, ostatní třejmě až začátkem příštího roku./

Budeme si o tom povídat ústně, ale stejně mi nedá se to zeptat: proč?
Pokud někde necháte nějaké URL, kde poskytujete informace, proč na to
mít nějakou smlouvu? Pokud se obáváte zneužití, tak stejně musíte mít
technickou ochranu (protože co s lidmi, kteří s Vámi žádnou dohodu
nemají a pustí na Vás DDOS?), a jinak nechápu, co jiného chcete tou
smlouvou ochránit.

A rozumějte, nemám nic zásadě proti smlouvám, vzděláním (původním
vzděláním) jsem právník, ale každá smlouva má mít nějaký smysl, něco co
chrání, a tady opravdu nechápu, co to je.

Hezký den,

Matěj Cepl

--
http://matej.ceplovi.cz/blog/, Jabber: mcepl<at>ceplovi.cz
GPG Finger: 3C76 A027 CA45 AD70 98B5  BC1D 7920 5802 880B C9D8

It is the mark of an educated mind to be able to entertain
a thought without accepting it.
  -- Aristotle