Ahoj,

v našich končinách je k tomuto účelu zaveden tzv. "abnormální hektometr". Používá se při vytvoření přeložky, která zkrátí původní trať. Má dvojí hodnotu např. 10.568=13.195 , což znamená, že v jednom místě je skok značení z 10.568 km na 13.195 km. Délka úseků mezi hektometry se dále nemění, je stále 100 m.

LuKo