Cau

1) CUZK problem svych dat RUIAN mimo JTSK (rozdily WFS v ETRS89 vs WGS84)
napul nevnima, napul neovlada a tak ho resit zda se nehodla. Mluvil jsem
opet v lete p. Souckem. Zrejme jsme jedini, ktery RUIAN uzivaji mimo JTSK a
vadi jim to.

2) Transformace gridem je znama: http://k154.fsv.cvut.cz/~seidl/
http://freegis.fsv.cvut.cz/gwiki/S-JTSK_/_Grid

3) Co konkretne chceme s cim spasovat (uz jsem to asi zapomnel)? Chceme aby
to bylo dobre (pak viz bod 2) nebo aby dve mapy k sobe sesedly?

ha
hanoj