zdar,

> Já zatím zmapoval prvních několik, kde je pamětní deska a otagoval je jako
> stone. Pneumatiky nebo kytky na stromech mi přijdou málo pevné a ideálně by
> měly zmizet při prvním čištění příkopu...

no, nevím, jak často se čistí příkopy, ale obecně sem tam mapujeme věci i s
relativně krátkou trvanlivostí ... a tím myslím fyzické objekty, nikoliv jen
metadata typu že nad nějakou silnicí je uzavírka, přičemž ta silnice je furt
stejná

co třeba tohle? -

https://mapy.cz/zakladni?x=16.5892824&y=49.2124340&z=18&pano=1&base=ophoto&pid=32309235&yaw=0.348&fov=0.407&pitch=0.109

všiml jsem si, že to zmizelo letos, přičemž Seznam to má datované z léta 2014,
tzn. aspoň dva roky to tam bylo, no a vlastně nezmizelo, jen se přesunulo z
křižovatky za zábradlí do parku

K.