Dne 29.12.2016 v 08:47 Marián Kyral napsal(a):
> Asi jo, já si napasoval zdejší posun RUAN vrstev a Traceru dle svého
> okolí a moc to neřeším. Ale když občas chci něco domapovat v Praze, tak
> na to musím myslet, aktuální posun je 30cm. Ovšem to se tak moc často
> nestává. Prahu nechávám jiným ;-)

Mimochodem: koukám teď na Bukovec (nejvýchodnější obec republiky), tam
řádili @kwiecpav a @minimalis a budovy většinou sedí přesně na RUIAN (a
jsou v tomto případě posunuty o 30cm vůči katastru). Ovšem některé
budovy jsou posunuty až o 1,7m.

Mají ref:ruian i ostatní tagy, evidentně tedy byly natrasovány, ale RUAN
obrys dnes už sedí na katastr. Zřejmě tam došlo k nějaké korekci na
straně ČÚZK. A bylo by dobré to tedy přetrasovat. Takhle hodně
posunutých budov je tam více.