Tak ty náhledy v API musí nejprve dodělat Wally. Mám pocit, že to má
rozpracováno. Stejně tak jako pár dalších věcí ;-)

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: Milan Cerny <milan...@centrum.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 26. 1. 2017 12:57:43
Předmět: Re: [Talk-cz] OsmHiCheck - parovani rozcestniku dle ref
"Díky za opravu, ideální by bylo přidat tag "zrušeno" do seznamu nabízených
tagů. Kdyby se seznam rozšířil i o další často používané hodnoty tak by v
tom mohl být větší pořádek.

Načíst všechny moje fotky jsem samozřejmě zkoušel, prohlížeč mi po několika
minutách načítání spadne do chyby, je toho asi moc.
Kdysi tu byl nějaký návod jak to rozdělit na části po X fotkách, zkusím to
najít a pohrát si s tím.

Milan
> [...]
> Předmět: Re: [Talk-cz] OsmHiCheck - parovani rozcestniku dle ref
>
>ahoj, tagy smazat a odstranen jsem prosel a nahradil za zruseno:
>
>http://api.openstreetmap.cz/table/hashtag/smazat
>http://api.openstreetmap.cz/table/hashtag/odstraněn
>
>Jiank svoje fotky clovek zobrazit muze, jejich pocet ale asi najit
>neni jednoduche (resp. stahnout a spocitat pocty radku v tabulce, ale
>api to asi neumi)
>
>http://api.openstreetmap.cz/table/name/Milancer
>
>Kontrola nyni ignoruje fotky s nasledujicimi tagy:
>
>infotabule,mapa,cyklo,necitelne,znaceni,zruseno,prehledova

rozcestníků, v db přidány tagy "odstraněn" a " smazat"
Zajímalo by mě, jak moc jsem se snažil:-)