níže

On 01/02/17 14:34, Jan Macura wrote:
> Ahoj,
>
> opožděně děkuji za intro do problému. Chtěl jsem na to reagovat, ale
> vlastně k tomu nemám moc co dodat.
>

>     Tedy pokud se cítíš na to uchytit tu věc a tlačit dále (ne jen do
>     nějaké další schůzky - opakovaná výměna person na a naší straně by
>     asi vedla spíše k nekontinuitě přízně lidí z města), dej vědět.
>

> To se rozhodně necítím, spíš jsem právě viděl možnost předat to
> jednání na někoho třetího (a ušetřit tím i náš čas), v rámci širší
> strategie otevírání dat, namísto omezování se na vzájemně uzavřený
> proces magistrát<->OSM.
Nejde o bilaterální záležitost ale skutečně o širší koncept, kde městská
otevřená data budou katalogizována/zveřejněna pomocí CKANu (zda vlastní
nebo veřejnou instancí
<http://datahub.io/organization/statutarni-mesto-brno> ještě není
rozhodnuto). Geodata jsou však hodně specifická (dokonce je v běhu extra
metodika, byť stále v draftu
<https://files.openalt.org/index.php/s/beThOyRvuDUSmVG/download?path=%2F&files=MV%C4%8CR_Draft_metodiky_Prostorov%C3%A1_otev%C5%99en%C3%A1_data.pdf>),
proto dává smysl si s konzumenty (v tomto případě s OSM) praxí doladit
optimální způsob publikování včetně řešení dlouhodobé udržitelnosti.

;?