> Na Wikipedii máme například Seznam řek v Česku
> <https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_%C5%99ek_v_%C4%8Cesku>, kde je ve
> sloupci OSM odkazováno na nějaké relace, které mi zvýrazní daný vodní tok.
> Nicméně jak vidím, tak některé vodní toky odkaz nemají. Bylo by možné
> vytvořit odkaz pro všechny vodní toky? Bylo by možno vytovřit odkazy pro
> rybníky, že by se zobrazila plocha rybníku zvírazněná?

To odkazování na relace je jednoduché, není problém je doplnit, obecně bych
tohle ale řešil přes Wikidata, což je mnohem univerzálnější (aby položka
Wikidat obsahovala ID relace v OSM a tabulka na WP by si pak jen vzala tuto
hodnotu z WD). Obdobně pro rybníky. Stačí napárovat ty ID mezi WD a OSM.

S pozdravem
 H.