Diky za odpovedi. O te Praze vime, tusim ze sem i v archivu zde videl
vlakno kde se to resilo cca rok zpet, bohuzel potrebujeme skutecne celou CR
a zde navic zejmena nezastavene oblasti.

Zda se tedy ze jako moznost je stale nejdostupnejsi nakup licence Google
maps, nebo vyuziti jejich ortofoto v OSM, coz se zda by melo byt mozne ale
bude tam nejspis licencni problem, pripadne vyuzit Mapy.cz API, ktere by
melo byt zdarma i pro komercni ucely, tam jsou ty posledni ortofoto od CUZK
ale bohuzel sme tam zase narazili na nektera omezeni dana API samotnym.

Diky jeste jednou a hezky den

JM