Tak upřesnění: Duplicitní vrcholy jsou (alespoň v Praze) symptom: většinou
se jedná o dvě cesty, z nichž jedna je přesně zakreslená (vypadá to na
import z katastru) a druhá je trochu šejdrem kreslená zahrada. Opravovat to
manuálně nám dává šanci opravit spoustu křivých cest, automatika nám to
naopak trochu rozbije. Vznikají tam sebeprotínající plochy a (hlavně) malé
trojúhelníkové mezery mezi plochami, s čímž si pak už automat neporadí a
neumíme to tak dobře detekovat.

Pokud to nehodláte opravovat důkladně, tak to prosím nechte být. Uvítám
pomoc s manuální opravou, ale i sám to zvládnu za pár měsíců vyřešit pro
celou republiku. Nejsem si vědom toho, že by to až tolik spěchalo.