všiml jsem si, že se na mapě při volbě základních vrstev a zobrazení
turistických tras zobrazují koňské stezky do zoomu 15 stejně jako
turistické trasy.
Až od zoomu 16 se objeví na koňské trase značka koňské stezky.
Toto dost mate a chtěl jsem se zeptat, zda by nebylo možné značku koňské
stezky zobrazit i v menších zoomech.
zobrazení značky końské stezky se v nižších zoomech objeví pouze při volbě
vrstvy turistické mapy

příklad
http://rawgit.com/osmcz/osmcz/improve-layer-switcher/index.html#map=15/50.0553/15.6231&layers=dKVGB

Pražák